Az online borvásárlás jelentősége hazánkban, és változása a pandémia időszakában THE IMPORTANCE OF ONLINE WINE PURCHASING IN HUNGARY AND ITS CHANGES DURING THE PANDEMIC
Elmentve itt :
Szerzők: |
Harsányi Dávid Hlédik Erika Máté Zoltán |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
2023
|
Sorozat: | Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok - Gazdálkodás- és Szervezéstudományi folyóirat
2023 No. 2. különszám |
Tárgyszavak: | |
mtmt: | https://doi.org/10.33565/MKSV.2023.KSZ.02.01 |
Kulcsszavak: | Online borrendelés Borvásárlás változása Pandémia, Magyarország Online wine purchasing, Wine purchasing changes Covid pandemic, Hungary |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2308 |
Hasonló tételek
A fogyasztói magatartás megváltozása a pandémia időszakában
: Papp Dorottya
: Papp Dorottya
Az e-kereskedelem fejlődése Magyarországon, különös tekintettel a pandémia időszakában
: Sóvágó Rebeka
: Sóvágó Rebeka
A siket és nagyothalló személyek foglalkoztatási esélyei és kihívásai a pandémia időszakában
: Főzör Éva Ágnes
: Főzör Éva Ágnes
Fizetési szokások változása a pandémia alatt
: Dancz Dávid János
: Dancz Dávid János
Részvények a koronavírus időszakában
: Seres Richárd
: Seres Richárd
A transzferárazási szabályozás gyakorlati alkalmazásának változása hazánkban
: Romhányi Fanni
: Romhányi Fanni
Humán Erőforrás Menedzsment a digitalizáció időszakában Magyarországon Toborzás-Kiválasztás Folyamata Online
: Jakimenko Aljona
: Jakimenko Aljona
Online marketingkommunikáció szerepe a személyi jövedelemadó 1% felajánlás időszakában
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
A startupok jelentősége hazánkban és Finnországban
: Varga Viktor
: Varga Viktor
A vegán turizmus jelentősége hazánkban és világszerte
: Radó Márk
: Radó Márk
Cukrászati termékek és technológiák változása hazánkban a XIX. századtól napjainkig
: Novák Zulejka
: Novák Zulejka
Vállalati rendezvények digitális megvalósítása a koronavírus időszakában
: Bárkányi Dóra
: Bárkányi Dóra
A koronavírus-járvány időszakában alakult online utazási iroda esélye a turisztikai piacon
: Varzsik Réka
: Varzsik Réka
A Boglár Repeta Étterem higiénia szabályainak változása a Pandémia hatására
: Perger Botond
: Perger Botond
Az Ocskay és Társa Kft. működésének változása a pandémia alatt
: Ocskai Anett
: Ocskai Anett
A piaci kereslet változása a pandémia és a digitalizáció hatására
: Szabados Nikolett
: Szabados Nikolett
Az argentin gazdaság hanyatlása, a pénzügyi válságok időszakában
: Kiss Zsófia
: Kiss Zsófia
Az építőipari vállalatgazdálkodás hatékonyságának elemzése a recesszió időszakában
: Hidvégi Éva
: Hidvégi Éva
Digitális banki szolgáltatások jelentősége, alakulása a 2020-as pandémia alatt
: Pánczél Adrienn Hajnalka
: Pánczél Adrienn Hajnalka
Online marketing a pandémia ideje alatt
: Veres Boglárka
: Veres Boglárka
A húsvéti ünnepkörre épülő attrakciók és rendezvények turisztikai jelentősége hazánkban
: Szép Viktória
: Szép Viktória
Gépjármű kereskedelem Magyarországon a gazdasági világválság időszakában A Suzuki, mint meghatározó piaci szereplő helyzete
: Szabó Emese
Megjelent: (2013)
: Szabó Emese
Megjelent: (2013)
A Robert Bosch Kft. humán erőforrás gazdálkodásának és bérpolitikájának változása a pandémia idején
: Munkácsi Vivien
: Munkácsi Vivien
Településfejlesztés Európai Uniós programokkal Gellénházán a 2014-2020-as programozási időszakában
: Juni Kitti
: Juni Kitti
A magyar-brazil külkereskedelmi kapcsolatok az EU-MERCOSUR tárgyalások időszakában
: Duzs Tímea
: Duzs Tímea
Magyarország helyzete a világban a két nagy gazdasági világválság időszakában
: Schubert Anita
Megjelent: (2012)
: Schubert Anita
Megjelent: (2012)
Politikai karaktergyilkosság a Facebookon keresztül a 2022-es választások időszakában
: Staudt Gábor
: Staudt Gábor
Egy szemiometriai modell és alkalmazási lehetőségei a gyakorlatban
: Hlédik Erika
Megjelent: (2009)
: Hlédik Erika
Megjelent: (2009)
A tőkepiaci érték változása a COVID-19 pandémia során, a likviditás és pénzügyi mutatók tükrében
: Szemerédi András
: Szemerédi András
Tőzsdeindexek és a gazdasági fejlődés mutatóinak alakulása a gazdasági-pénzügyi válság időszakában
: Török Károly
: Török Károly
Fagylaltozási szokások hazánkban
: Vizler Júlia
: Vizler Júlia
Újhullámos bisztrók hazánkban
: Pap Julianna
: Pap Julianna
Az italvásárlási szokások változásának vizsgálata a Covid-19 járvány időszakában az Ital Logisztika KFT. példáján keresztül
: Kovács Krisztián
: Kovács Krisztián
Online marketing strategy for a Japanese restaurant in Budapest during the COVID-19 Pandemic
: Hirano Mizuki
: Hirano Mizuki
A gyorséttermek kiszállítási üzletágának vizsgálata minőségbiztosítási szempontok alapján a COVID-19 vírusjárvány időszakában
: Simon Zsolt
: Simon Zsolt
Business planning of Jingdong during the pandemic
: Lan Dakai
: Lan Dakai
Hasonló tételek
-
A fogyasztói magatartás megváltozása a pandémia időszakában
: Papp Dorottya -
Az e-kereskedelem fejlődése Magyarországon, különös tekintettel a pandémia időszakában
: Sóvágó Rebeka -
A siket és nagyothalló személyek foglalkoztatási esélyei és kihívásai a pandémia időszakában
: Főzör Éva Ágnes -
Fizetési szokások változása a pandémia alatt
: Dancz Dávid János -
Részvények a koronavírus időszakában
: Seres Richárd