Nappali tagozatos hallgatók eredményességének alakulása a tananyagfelépítés változásának tükrében statisztika alapozó tárgyból
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_11 |
Kulcsszavak: | oktatás digitalizáció eredményesség módszertan |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2342 |
Kivonat: | A Statisztika és valószínűségszámítás alapjai tantárgy eredményességének javulását, a lemorzsolódás csökkenését remélve BGE PSZK statisztikát oktató tanárai a 2023/24-es tanévben a tananyagelrendezés megváltoztatásával kísérleteztek. Arra keresünk választ, hogy a statisztika és a valószínűségszámítási témakörök karakteresebb szétválasztása segítette-e a hallgatókat a könnyebb megértésben, a jelenléti oktatásba történő visszatérés után a változó számonkérési, értékelési és jutalmazási módszerek hatásosak voltak-e a jobb tantárgyi eredmények elérésében. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 132-145 |
ISBN: | 978-615-6342-90-4 |