Sakk és matematika Gamifikáció az oktatás különböző szintjein

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Misetáné Burján Anita
Format: Book part
Published: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2024
Series:II. Csernyák László konferencia közleményei
Subjects:
doi:10.29180/978-615-6342-90-4_25

Kulcsszavak:gamifikáció
sakk
matematika
didaktika
oktatás
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2360
Description
Abstract:Az alfa generáció („digitális bébik”) és a jelenlegi a Z generációhoz tartozó középiskolások és egyetemisták („digitális bennszülöttek”) számára az oktatás területén is új módszerek alkalmazása szükséges. A sakk és matematika játék alapú tanulás, játékosítás módszerének három alapvető eleme az ideális beszintezés, az optimális terhelés és a jutalmazási rendszer. Segítségével a tanulók tananyag iránti motivációjának felkeltése a cél, valamint a kompetenciák, a problémamegoldó képesség, a kritikai gondolkodás fejlesztése. Alkalmazásával a diákok aktívabban részt vesznek a feladatok megoldásban, beleélik magukat a játékba, javulhatnak tanulási eredményeik.
Physical Description:285-292
ISBN:10.29180/978-615-6342-90-4