Játékalapú tanulás az improprius integrálok témakörében A Kék Jeti didaktikai kártyajáték hatékonyságának vizsgálata
Saved in:
Main Authors: | |
---|---|
Format: | Book part |
Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
Series: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
Subjects: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_27 |
Kulcsszavak: | játékalapú tanulás improprius integrálok didaktikai játék összehasonlító kritériumok |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2362 |
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ2362 | ||
005 | 20241219110403.0 | ||
008 | 241219s2024 hu o 000 zxx d | ||
020 | |a 978-615-6342-90-4 | ||
024 | |a 10.29180/978-615-6342-90-4_27 |2 doi | ||
040 | |a BGE Publikációtár Repozitórium |b hun | ||
100 | 1 | |a Palencsár Enikő | |
245 | 1 | 0 | |a Játékalapú tanulás az improprius integrálok témakörében |b A Kék Jeti didaktikai kártyajáték hatékonyságának vizsgálata |c Palencsár Enikő |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |a Budapesti Gazdasági Egyetem |b Budapest |c 2024 | ||
300 | |a 304-316 | ||
490 | 0 | |a II. Csernyák László konferencia közleményei | |
520 | 3 | |a A Kék Jeti didaktikai kártyajáték célja az improprius integrálokra vonatkozó összehasonlító kritériumok helyes alkalmazásának támogatása. Hozzájárulását a tanulási folyamat sikeréhez egy komplex felmérés keretein belül vizsgáltuk, melynek eredményei azt igazolták, hogy a Kék Jeti hatékony segédeszközként alkalmazható a konvergencia és divergencia fogalmak tisztázásában, továbbá a majorálás és a minorálás módszereinek elsajátításában | |
650 | 4 | |a matematika- és számítástudományok | |
695 | |a játékalapú tanulás | ||
695 | |a improprius integrálok | ||
695 | |a didaktikai játék | ||
695 | |a összehasonlító kritériumok | ||
700 | 1 | |a Szilágyi Szilvia |e aut | |
856 | 4 | 0 | |u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2362/2/27.cikk_II.Cserny%C3%A1k_L%C3%A1szl%C3%B3_Konf_K%C3%B6zlem%C3%A9nyei.pdf |z Dokumentum-elérés |