Az oktatási technológia elfogadása Indiában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Preeti, Goel
Animesh, Singh
Mahesh Kumar, Singh
Bánhalmi Árpád
Format: Book part
Published: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2024
Series:II. Csernyák László konferencia közleményei
Subjects:
doi:10.29180/978-615-6342-90-4_29

Kulcsszavak:oktatási technológia
EdTech
új oktatáspolitika
oktatási eredmények
Online Access:http://publikaciotar.uni-bge.hu/2364
Description
Abstract:A globális technológiai fejlődés az oktatási ágazatban is a technológia alkalmazását eredményezte a tanítási-tanulási folyamatban. Mivel az EdTech (Educational Technology – oktatási technológia) innovatív módszereket kínál az oktatási eredmények javítására, a technológia beépítése az oktatásba egyre inkább előtérbe kerül. Az EdTech-ágazat már a COVID-19 előtt elkezdett növekedni, de a világjárvány kitörése és az Új Oktatási Politika 2020 felgyorsította az EdTech-ágazat bővülését Indiában. Mindazonáltal ahhoz, hogy az EdTech fenntartható hatást gyakoroljon az indiai gazdaságra, elengedhetetlen, hogy megértsük az elfogadását befolyásoló tényezőket. Ez a tanulmány az oktatási technológia indiai elfogadását vizsgálja, és azokkal a kulcsfontosságú elemekkel foglalkozik, amelyek befolyásolják az elfogadást, és így leírást ad a döntéshozóknak az oktatási eredmények javításához, hogy a fenntartható gazdaság növekedésének katalizátoraként szolgáljon
Physical Description:331-345
ISBN:978-615-6342-90-4