Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben
Saved in:
| Main Authors: | |
|---|---|
| Format: | Book part |
| Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
| Series: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
| Subjects: | |
| doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_34 |
| Kulcsszavak: | gazdasági felsőoktatás angol képzés informatika oktatás Bruner-i síkok |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2369 |
| Abstract: | Kutatásunkban vizsgáljuk, hogyan kapcsolódik a Bruner-féle reprezentációs síkok modellje a gyakorlati egyetemi képzéshez. Az informatika oktatása szempontjából vizsgáljuk ezt a modellt a felsőoktatásban. Jelen cikkünk a 2023/24. 1. szemeszterében az Informatika és Világ angol nyelvű gyakorlaton a lemorzsolódás csökkentése érdekében elkezdett egyfajta differenciált oktatás eredményeit ismerteti és azt, hogy ezen eredmények mögött kimutatható-e a Bruneri síkok megléte vagy sem. |
|---|---|
| Physical Description: | 391-405 |
| ISBN: | 978-615-6342-90-4 |