Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_34 |
Kulcsszavak: | gazdasági felsőoktatás angol képzés informatika oktatás Bruner-i síkok |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2369 |
Kivonat: | Kutatásunkban vizsgáljuk, hogyan kapcsolódik a Bruner-féle reprezentációs síkok modellje a gyakorlati egyetemi képzéshez. Az informatika oktatása szempontjából vizsgáljuk ezt a modellt a felsőoktatásban. Jelen cikkünk a 2023/24. 1. szemeszterében az Informatika és Világ angol nyelvű gyakorlaton a lemorzsolódás csökkentése érdekében elkezdett egyfajta differenciált oktatás eredményeit ismerteti és azt, hogy ezen eredmények mögött kimutatható-e a Bruneri síkok megléte vagy sem. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 391-405 |
ISBN: | 978-615-6342-90-4 |