Differenciált oktatás vizsgálata az egyetemi angol nyelvű informatika alapképzésben
Elmentve itt :
| Szerzők: | |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Könyv része |
| Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
| Sorozat: | II. Csernyák László konferencia közleményei
|
| Tárgyszavak: | |
| doi: | 10.29180/978-615-6342-90-4_34 |
| Kulcsszavak: | gazdasági felsőoktatás angol képzés informatika oktatás Bruner-i síkok |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2369 |
| Kivonat: | Kutatásunkban vizsgáljuk, hogyan kapcsolódik a Bruner-féle reprezentációs síkok modellje a gyakorlati egyetemi képzéshez. Az informatika oktatása szempontjából vizsgáljuk ezt a modellt a felsőoktatásban. Jelen cikkünk a 2023/24. 1. szemeszterében az Informatika és Világ angol nyelvű gyakorlaton a lemorzsolódás csökkentése érdekében elkezdett egyfajta differenciált oktatás eredményeit ismerteti és azt, hogy ezen eredmények mögött kimutatható-e a Bruneri síkok megléte vagy sem. |
|---|---|
| Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 391-405 |
| ISBN: | 978-615-6342-90-4 |