Visszatérés a gyökerekhez - újból személyesen fogjuk ismerni a vevőinket? Perszonalizáció, az online marketing új, hatékony eszköze
Elmentve itt :
Szerző: | Eszes István |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
2004
|
Sorozat: | Tudományos Évkönyv 2003: Magyarország a gazdasági fejlődés keresztútján
|
Tárgyszavak: | |
Kulcsszavak: | Online marketing E-kereskedelem E-business |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/241 |
Hasonló tételek
A Magyar Bor Személyesen marketing tevékenységének elemzése
: Baranyai Tamás Bendegúz
: Baranyai Tamás Bendegúz
Van-e visszatérés? Az iWiW háttérbe szorulásának okai és egy esetleges visszatérés esélyei
: Túri Anna
Megjelent: (2014)
: Túri Anna
Megjelent: (2014)
Vitorlánkba szél helyett a meggyőződésből született ötletek erejét fogjuk
: Szegedi Bea
Megjelent: (2007)
: Szegedi Bea
Megjelent: (2007)
"Utak a gyökerekhez" turizmus keresleti és kínálati oldalának átfogó vizsgálata Magyarországon
: Oelberg Laura Zsófia
: Oelberg Laura Zsófia
Hibrid munkavégzés és irodai környezetbe való visszatérés mentálhigiénés aspektusai
: Putnoki Erika
: Putnoki Erika
A kisgyerekes szülők mentálhigiénés kihívásai a munkába való visszatérés során
: Renta Csilla
: Renta Csilla
Márkaképzés online környezetben
: Eszes István
Megjelent: (2003)
: Eszes István
Megjelent: (2003)
Kicsi tű a nagy szénakazalban... Avagy az internetes keresőgép marketing néhány kérdése
: Eszes István
Megjelent: (2005)
: Eszes István
Megjelent: (2005)
Kísérlet az e-business tevékenység üzleti modelljeinek megfogalmazására és osztályozására
: Eszes István
Megjelent: (2006)
: Eszes István
Megjelent: (2006)
Nők, karrier, család visszatérés a munkaerő-piacra a gyermekvállalás után
: Kovácsné Lakner Tímea
Megjelent: (2009)
: Kovácsné Lakner Tímea
Megjelent: (2009)
Kapcsolati marketing Hatékony eszköz a vállalatok versenyképességének növelésére?
: Kovács Lili
: Kovács Lili
Az áfa működésének pénzügyi hatása a vállalkozások pénzügyi helyzetére
: Eszes Milán
: Eszes Milán
A HEDIT.HU Kft. üzleti környezetének elemzése
: Eszes Viktória
: Eszes Viktória
Üzleti folyamatok modellezése egy konkrét példán keresztül
: Eszes Bálint
: Eszes Bálint
Insurance fraud
: Eszes Nóra
: Eszes Nóra
"A controlling, mint az eredményes szervezet és a vezetés hatékony eszköze a Prohuman Kft. példáján bemutatva"
: Nyitrai István
: Nyitrai István
Különbségek az Auchan Magyarország Kft. és más kiskereskedelmi vállalatok online marketing-eszköz használatában
: Urbán István Sándor
: Urbán István Sándor
A controlling mint a vezetés hatékony eszköze
: Szabó Zsófia
: Szabó Zsófia
Online marketing, mint a vevőszerzés eszköze
: Takács Noémi
: Takács Noémi
Mobilmarketing mint új kommunikációs eszköz
: Kelemen Lili
: Kelemen Lili
Desztinációk turisztikai teljesítménye és a fenntarthatósági törekvések összefüggései
: Eszes Gabriella Judit
: Eszes Gabriella Judit
Számít-e, ha zöldellünk? - Esettanulmány a zöldmarketing hatásairól a szállodaiparban
: Eszes Gabriella Judit
: Eszes Gabriella Judit
A controlling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze
: Burkódi Mónika
: Burkódi Mónika
A controlling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze
: Kölesi Anikó
: Kölesi Anikó
A controlling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze
: Árokszállási Orsolya
: Árokszállási Orsolya
BÉREN KÍVÜLI JUTTATÁSOK, CAFETERIA, MINT A HATÉKONY GAZDÁLKODÁS, ÖSZTÖNZÉS ESZKÖZE
: Tóth Katalin
: Tóth Katalin
A controlling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze vállalkozásoknál
: Kiss Mirella
: Kiss Mirella
A controlling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze vállalkozásoknál
: Gondos Diána
: Gondos Diána
A controlling mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze vállalkozásoknál
: Bereczki Anna
: Bereczki Anna
Online marketing szerepe új márka bevezetésénél
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
Új tranzitútvonal bevezetésének hatékony értékesítése a kapcsolt szállítmányozásban
: Barazi Sára
: Barazi Sára
A kontrolling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze a vállalkozásoknál
: Tóth Levente
: Tóth Levente
Felhasználó által generált tartalom, mint hatékony marketingkommunikációs eszköz a Z generáció körében
: Molnár Anna
: Molnár Anna
Az e-kommunikáció, mint társadalmi kapcsolat eszköze
: Hugyecz István Péter
: Hugyecz István Péter
Videójátékok mint marketing eszköz
: Zombori Antal Martin
: Zombori Antal Martin
A kisvállalkozások online marketing eszköz használata a web 2.0 korszakában
: Karczub Gyula
: Karczub Gyula
Felsőoktatási kontrolling, mint a hatékony vezetés és gazdálkodás segítő eszköze a Dunaújvárosi Egyetemen
: Némethné Nagy Gellai Szilvia
: Némethné Nagy Gellai Szilvia
A controlling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze egy magyar mikrovállalkozásnál
: Nagy Gabriella
: Nagy Gabriella
A controlling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze az Óbudai Egyetemen
: Köböl Ákos
: Köböl Ákos
A conrolling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze az EON Hungáriánál
: Varga Erzsébet
: Varga Erzsébet
Hasonló tételek
-
A Magyar Bor Személyesen marketing tevékenységének elemzése
: Baranyai Tamás Bendegúz -
Van-e visszatérés? Az iWiW háttérbe szorulásának okai és egy esetleges visszatérés esélyei
: Túri Anna
Megjelent: (2014) -
Vitorlánkba szél helyett a meggyőződésből született ötletek erejét fogjuk
: Szegedi Bea
Megjelent: (2007) -
"Utak a gyökerekhez" turizmus keresleti és kínálati oldalának átfogó vizsgálata Magyarországon
: Oelberg Laura Zsófia -
Hibrid munkavégzés és irodai környezetbe való visszatérés mentálhigiénés aspektusai
: Putnoki Erika