Kerül, amibe kerül – inflációkezelés a hazai élelmiszer-kiskereskedelemben
Saved in:
Main Authors: |
Gyulai László Nagy Gyula |
---|---|
Format: | Book part |
Published: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest
2024
|
Series: | Pénzügypolitikai kihívások
|
Subjects: | |
doi: | 10.29180/978-615-6886-01-9_5 |
Kulcsszavak: | élelmiszer infláció profit infláció pénzügyi mutatók |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/2417 |
Similar Items
Gasztronómia és vallás, avagy mi kerül egy keresztény család asztalára
: Mojzes Gergő
: Mojzes Gergő
Egy magyar vállalkozás fejlődésének vizsgálata az átrendeződő hazai élelmiszer kiskereskedelemben.
: Orosz Rudolf
: Orosz Rudolf
Franchising a magyar élelmiszer-kiskereskedelemben, fókusz a SPAR modelljén
: Tuboly Konrád
: Tuboly Konrád
A környezettudatos vásárlás a hazai kiskereskedelemben
: Nagy Mercédesz Laura
: Nagy Mercédesz Laura
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Élelmiszerpazarlás csökkentése, jó gyakorlatok a hazai kiskereskedelemben
: Safarcsik Nikolett
: Safarcsik Nikolett
Kriptográfia alkalmazása a kiskereskedelemben
: Scholtz Tibor
: Scholtz Tibor
Digitalizációs lehetőségek a kiskereskedelemben
: Berki Benjamin Attila
: Berki Benjamin Attila
Az infláció determináló tényezői az agráriumban, az élelmiszeriparban és a kiskereskedelemben
: Hegedűs Szilárd, et al.
Published: (2023)
: Hegedűs Szilárd, et al.
Published: (2023)
A digitális marketing stratégia a kiskereskedelemben
: Csépányi Szabolcs
: Csépányi Szabolcs
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
Vásárlóvesztés minimalizálásának feltételei az online kiskereskedelemben
: Simkó Gergő
: Simkó Gergő
Franchise modell elemzése az FMCG kiskereskedelemben
: Kürtösi Dávid Sándor
: Kürtösi Dávid Sándor
Megújuló energiakirakós uniós darabkákból Megoldások spanyol és magyar módra, avagy ki kerül Európa napos oldalára?
: Szabó Kinga
: Szabó Kinga
A digitalizáció hatása a marketingre és lojalitásra a MOL Kiskereskedelemben
: Békési Dániel György
: Békési Dániel György
Rendelési metodika, készletlogisztika, és a vállalatirányítási rendszer fejlesztése a kiskereskedelemben
: Tóth Péter Ferenc
: Tóth Péter Ferenc
A hazai élelmiszer-pazarlás, avagy mennyi a maradék?
: Sinkovics Lili
: Sinkovics Lili
A hazai élelmiszer-pazarlás, avagy mennyi a maradék?
: Sinkovics Lili
: Sinkovics Lili
A hazai élelmiszer-kiskereskedelmi mobilalkalmazások lehetőségei 2022-ben
: Szántó Edina
: Szántó Edina
Az online kereskedelem térhódítása, valamint a hagyományos kereskedelem létjogosultsága a kiskereskedelemben
: Vaju Orsolya
: Vaju Orsolya
A Helly Hansen globális marketingstratégiája, felépítése és jelenléte a kiskereskedelemben lokálisan és regionálisan
: Kusicza Bence
: Kusicza Bence
Az élelmiszer-kilométer lehetséges szerepe a vendéglátásban
: Nagy Attila
: Nagy Attila
Élelmiszer reklámok kommunikációs stratégiái
: Izsó Nikolett
: Izsó Nikolett
Élelmiszer értékesítés stratégiai menedzsmentje
: Sárkány Anna
: Sárkány Anna
Az élelmiszer-pazarlás csökkentésének lehetőségei a szállodaiparban, különös tekintettel az élelmiszer-adományozásra
: Turcsik Adrienn
: Turcsik Adrienn
HACCP és élelmiszer eredetű megbetegedések - Az élelmiszer eredetű megbetegedések alakulása a közintézményekben
: Póka Virág Mária
: Póka Virág Mária
A hazai kekszek jellemzői az élelmiszer kiskereskedelmi hálózatokban és a fogyasztók megítélése
: Faddi Rebeka
: Faddi Rebeka
Egy élelmiszer nagykereskedelmi vállalkozás környezeti hatásmechanizmusának elemző bemutatása
: Nagy Henrietta
: Nagy Henrietta
Élelmiszer eredetű megbetegedések a vendéglátásban
: Bodnár Enikő
: Bodnár Enikő
Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján
: Hartyáni Lilla Anna
: Hartyáni Lilla Anna
Élelmiszer eredetű megbetegedések a kisgyermekek körében
: Pencz Dorottya Kata
: Pencz Dorottya Kata
Élelmiszer-pazarlás a magyar egyetemisták körében
: Dénes Bertilla
: Dénes Bertilla
Élelmiszer-pazarlás a magyar egyetemisták körében
: Dénes Bertilla
: Dénes Bertilla
A magyar élelmiszer-fogyasztás statisztikai vizsgálata
: Mihálka Eszter
: Mihálka Eszter
Az élelmiszer reklámok hatása a gyerekekre
: Szentmiklóssy Eszter
: Szentmiklóssy Eszter
Az online élelmiszer-kereskedelem helyzete napjainkban
: Batizi Noémi
: Batizi Noémi
Multiplatform karakter kommunikáció az élelmiszer-kereskedelemben
: Adame Regina
: Adame Regina
Az online élelmiszer-vásárlás magyarországi helyzete
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
Észak-nyugat magyarországi élelmiszer nagykereskedés bemutatása
: Gőgh Viktória
: Gőgh Viktória
Similar Items
-
Gasztronómia és vallás, avagy mi kerül egy keresztény család asztalára
: Mojzes Gergő -
Egy magyar vállalkozás fejlődésének vizsgálata az átrendeződő hazai élelmiszer kiskereskedelemben.
: Orosz Rudolf -
Franchising a magyar élelmiszer-kiskereskedelemben, fókusz a SPAR modelljén
: Tuboly Konrád -
A környezettudatos vásárlás a hazai kiskereskedelemben
: Nagy Mercédesz Laura -
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor