A vendégészrevételek kezelésének módszerei a szállodákban
Saved in:
Main Author: | Juhász László |
---|---|
Format: | Book part |
Published: |
BGF
2014
|
Series: | ALKALMAZOTT TUDOMÁNYOK I. FÓRUMA
|
Subjects: | |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/246 |
Similar Items
Papírmentesség a szállodákban
: Papoulidis Anna Dária
: Papoulidis Anna Dária
A konfliktusok kezelésének lehetséges módszerei és gyakorlati megvalósulásának vizsgálata vállalkozások esetében
: Magyar Veronika
: Magyar Veronika
Egészséges táplálkozás a hazai szállodákban
: Kuti Zsófia
: Kuti Zsófia
Budapesti szállodákban használt PMS szoftverek
: Kerekes Alexandra
: Kerekes Alexandra
Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban
: Seres Vanessza
: Seres Vanessza
Testtömeg menedzsment lehetőségei a hazai szállodákban
: Pelczéder Dóra
: Pelczéder Dóra
Lejárt követelések kezelésének bemutatása
: Vasas Szabolcs
: Vasas Szabolcs
Az elhízás étrendi kezelésének aktualitásai
: Gódor-Kacsándi Anna
Published: (2022)
: Gódor-Kacsándi Anna
Published: (2022)
Jaycustomerek kezelésének kihívásai a gyógyszertárakban
: Wéber Andrea
: Wéber Andrea
Tréningek és továbbképzések a budapesti ACCOR szállodákban
: Imrik Zsuzsanna Viktória
: Imrik Zsuzsanna Viktória
Az elektronikai hulladékok kezelésének logisztikája
: Fórizs Judit
: Fórizs Judit
A Jaycustomerek kezelésének kihívásai a töltőállomásokon
: Gál Dorina Zsanett
: Gál Dorina Zsanett
Panaszszituáció kezelésének vizsgálata a Vapiano étteremben
: Nagyházi Beáta
: Nagyházi Beáta
A Spa létjogosultsága a budapesti ötcsillagos business szállodákban
: Erdei Anna Boglárka
: Erdei Anna Boglárka
Gasztronómiai trendek és kínálatváltozás a magyarországi Accor szállodákban
: Lukácsfy Dóra
: Lukácsfy Dóra
Az üzleti turizmus szerepe az 5 csillagos szállodákban
: Gál Gitta
: Gál Gitta
Minőségmenedzsment és a vendégelégedettség összefüggéseinek vizsgálata a hazai szállodákban
: Selényi Katalin
: Selényi Katalin
A szuverén adósságválság és kezelésének tapasztalatai Magyarországon
: Kurz Katalin
: Kurz Katalin
Vendégpanaszok kezelése a szállodákban egy konkrét szálloda példáján keresztül
: Bugár-Mészáros Krisztina
: Bugár-Mészáros Krisztina
Az egészséges táplálkozás megjelenése és szükségessége a hazai szállodákban
: Czigány Lilla
: Czigány Lilla
Környezetvédelem a szállodákban; Az Accor hotelek Planet 21 programja
: Varga Zsófi
: Varga Zsófi
Közösségi média szerepe a wellness szállodákban hazai szinten vizsgálva
: Kücüktüfekci Leyla
: Kücüktüfekci Leyla
Kommunikáció az üzleti életben és a szállodákban A szállodai dolgozók kommunikációjának jellemzői és hatásai
: Forgó Dániel István
: Forgó Dániel István
Jellemző reklamáció fajták és azok kezelésének vizsgálata
: Máté Réka,Eszter
: Máté Réka,Eszter
Az ökoturizmus hatékonyságának mérése zöld szállodákban Összehasonlító elemzés, Silvanus Hotel - Visegrád, Thermal Hotel Visegrád ****superior
: Vándor Szilvia
: Vándor Szilvia
A GDPR jelentősége a turizmusban, azon belül a magyar szállodákban
: Kurmai Klaudia
: Kurmai Klaudia
A vevőkövetelések kezelésének számviteli, adózási és jogi kérdései
: Takács Attila
: Takács Attila
Arculat, imázs, design szerepe a szállodákban, a Roombach Hotel példája alapján
: Iván Jenifer
: Iván Jenifer
A devizaárfolyam-kockázat és kezelésének lehetőségei a vállalatok életében
: Józsa Máté
: Józsa Máté
Visszaváltási díj számviteli kezelésének összefüggései a körforgásos gazdasági modell szerint
: Siklósi Ágnes, et al.
Published: (2024)
: Siklósi Ágnes, et al.
Published: (2024)
A Nike vásárlást ösztönző módszerei
: Juhász Gergő István
: Juhász Gergő István
A Tőzsde elemzési módszerei
: Kondás László
: Kondás László
A franchise rendszer működése a 4*-os szállodákban a Hilton Worldwide-on keresztül
: Veliczky Regina
: Veliczky Regina
Partnerkapcsolatok kezelésének kiemelkedő fontossága egy termelő vállalat példáján keresztül
: Nagy Zsófia
: Nagy Zsófia
Szállítói számlák kezelésének folyamatai, támogató rendszerei és optimalizálási lehetőségei
: Kiss-Horváth Balázs
: Kiss-Horváth Balázs
Innovatív trendek megjelenése a hazai rendezvényszervezésben – hatáselemzés a budapesti Starwood-Marriott szállodákban
: Farkas Anita Zita
: Farkas Anita Zita
Fogyatékkal élő személyek turisztikai lehetőségei Magyarországon, különös tekintettel a 4 csillagos szállodákban
: Horváth Dóra
: Horváth Dóra
Vevőkapcsolatok stratégiai kezelésének bemutatása a Ruget Magyarország Kft példáján keresztül
: Vincze Dániel
: Vincze Dániel
A kommunikáció, etikett és protokoll elemzése a szállodákban, a Prónay-kastély bemutatásán keresztül
: Mladek Dorottya
: Mladek Dorottya
A kereskedelmi bankok kockázatai, a hitelkockázat elemzésének és kezelésének részletes bemutatása
: Lizánec Márta
: Lizánec Márta
Similar Items
-
Papírmentesség a szállodákban
: Papoulidis Anna Dária -
A konfliktusok kezelésének lehetséges módszerei és gyakorlati megvalósulásának vizsgálata vállalkozások esetében
: Magyar Veronika -
Egészséges táplálkozás a hazai szállodákban
: Kuti Zsófia -
Budapesti szállodákban használt PMS szoftverek
: Kerekes Alexandra -
Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban
: Seres Vanessza