|
|
|
|
LEADER |
00000naa a2200000 i 4500 |
001 |
publ2511 |
005 |
20250619092030.0 |
008 |
250619s2025 hu o 000 zxx d |
020 |
|
|
|a ISBN 978-615-6886-08-8 (online)
|
024 |
|
|
|a 10.29180/978-615-6886-08-8_6
|2 doi
|
040 |
|
|
|a BGE Publikációtár Repozitórium
|b hun
|
100 |
1 |
|
|a Juhász Erika
|
245 |
1 |
2 |
|a A kulturális közösségszervezés területének megújuló és rokon egyetemi képzései Magyarországon, Franciaországban és Svájcban
|b Nemzetközi kitekintés
|c Juhász Erika
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
|b Budapest
|c 2025
|
300 |
|
|
|a 119-133
|
490 |
0 |
|
|a Pedagógiai perspektívák: Új megközelítések és tradicionális értékek a pedagógiában
|
520 |
3 |
|
|a Tanulmányunk célja, hogy a hazánkban 2017-ben elindult közösségszervezés BA alapszakhoz tradicionálisan rokon szakterületnek számító szociokulturális animáció képzés sajátosságait áttekintsük Franciaországban és Svájcban. Továbbá az elemzésünket az összehasonlító neveléstudományi alapelveknek megfelelően (Maróti, 2010) azzal a céllal készítsük, hogy a külföldi képzések jógyakorlatait és innovációit láthatóvá tegyük a hazai szakemberek részére. A francia és a magyar háttérelemzés kitér a vizsgált egyetemi szakok felvételi adataira és munkaerőpiaci vonatkozásaira. Erre a svájci egyetemi képzések esetében nem törekszünk, itt egy vertikális áttekintést kívánunk adni a kulturális képzések innovatív jellegzetességeiről, az alapszakoktól kiindulva a doktori fokozat szintjéig. Az elemzés során a szakirodalmi források és a statisztikai adatbázisok mellett számos intézményi honlapot is forrásként kezeltünk a jógyakorlatok bemutatása során. Eredményeinket hazai kontextusban a képzésfejlesztés területén lehet a jövőben hasznosítani.
|
650 |
|
4 |
|a neveléstudományok
|
700 |
1 |
|
|a Márkus Edina
|e aut
|
700 |
1 |
|
|a Benkei-Kovács Balázs
|e aut
|
856 |
4 |
0 |
|u https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2511/1/PedagogiaiPerspektivak_06.pdf
|z Dokumentum-elérés
|