Prediction of Customers' Loyality and Market Share by Using Markov Chain Model
Saved in:
Main Author: | Horváth Gézáné |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
2001
|
Series: | Szakmai Füzetek
No. 9. sz, |
Subjects: | |
Kulcsszavak: | Márkahűség Modell Matematikai modell |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/305 |
Similar Items
The application of Markov chains in management science with special reference to the Brand Switching Model
: Mészáros Krisztina
: Mészáros Krisztina
Predicting EUA Prices in EU ETS using Monte Carlo Simulation with Geometric Brownian Motion model
: Dekanoidze Nino
: Dekanoidze Nino
Üzleti előrejelzés sztochasztikus módszerekkel, különös tekintettel a Markov-lánc modell és a Bayes elemzés felhasználásával
: Horváth Gézáné
Published: (2000)
: Horváth Gézáné
Published: (2000)
Crutial factors of customer satisfaction that can be used to maintain or enhance market share of a corrugted company
: Sajben Fanni
: Sajben Fanni
Egyetemi hallgatók mobiltelefon márkahűség vizsgálatának elemzése kevert markov-lánc modell segítségével
: Csordás Roland
: Csordás Roland
Analyzing acquisitions using bankruptcy forecasting models
: Hegedűs Szilárd, et al.
Published: (2023)
: Hegedűs Szilárd, et al.
Published: (2023)
History and predictable future of the youngest creative agency of Hungary
: Riedl Péter
: Riedl Péter
Cost Modeling in the Automotive Supply Chain
: Kisvári Béla
: Kisvári Béla
Building Smooth and resilient Supply Chain Operations by Using Artificial Intelligence
: Umer Muhammad
: Umer Muhammad
Customers' intention in using Fintech services in Vietnam post-Covid-19 pandemic
: Truong Hai Minh
: Truong Hai Minh
Sharing Economy - egy új gazdasági modell vizsgálata
: Szőllősi Ádám Sándor
: Szőllősi Ádám Sándor
A shared service modell pénzügyi szempontú vizsgálata
: Kránicz Judit
Published: (2016)
: Kránicz Judit
Published: (2016)
Customer Centricity in the Insurance Industry – Introduction to the Customer Centric Model and its Implementation at the Generali Insurance Company
: Ilics Mercédesz
: Ilics Mercédesz
Sustainable Business Models Based on the Sharing Economy Research of Chinese Practice
: Bi Shulei
Published: (2022)
: Bi Shulei
Published: (2022)
Softtrader's future on the used software market
: László Lilla
: László Lilla
A Sharing Economy üzleti modell bemutatása az Airbnb példáján keresztül
: Vámosi Gábor
: Vámosi Gábor
The relationship between the national culture, Facebook use and smartphone use of students in Serbia
: Rajković Jelena, et al.
Published: (2020)
: Rajković Jelena, et al.
Published: (2020)
The emerging need to integrate the supply chain industry with a future-proof blockchain model; explorative study into food supply chain and container logistics
: Sandu Mircea-Florin
: Sandu Mircea-Florin
Predicting the outcome of the crisis triggered by the COVID-19 pandemic in 2020 by comparing it to the economic and financial crisis of 2007-2009
: Fazekas Kinga
: Fazekas Kinga
A pénzügyi shared service modell folyamatelemzése a General Electric bemutatásán keresztül
: Huszti Henriett
: Huszti Henriett
A Sharing Economy modell helyzete és előrelátható jövője a modern piacgazdaságban
: Catapano Alessandro
: Catapano Alessandro
The improvement of Brunchcafé’s customer journey through online marketing
: Horváth Luca
: Horváth Luca
Marketing strategies for the restaurant chain "Cake"
: Hodobay Szavuskina Jelena
: Hodobay Szavuskina Jelena
Customer's perception of sustainable restaurant The case of Vietnamese people toward restaurants that use seasonal menu
: Nguyen Quynh Thu
: Nguyen Quynh Thu
Gender Equality in digitalization and Computer Use
: Mustapha Malek Ben
Published: (2023)
: Mustapha Malek Ben
Published: (2023)
An investigation of social media use in official destination marketing and UGC the case of Budapest
: Suzacq Decillis Victor
: Suzacq Decillis Victor
Role of blockchain technology on supply chain
: Horváth Annamária
Published: (2020)
: Horváth Annamária
Published: (2020)
A sharing economy modell és a carsharing megvalósulási formái, kihívásai, szerepe a modern gazdaságban
: Siska Renáta
: Siska Renáta
Closing the Communication Gap between Sales and Marketing to Use CRM more Effective
: Csongrádi Fanni Annamária
: Csongrádi Fanni Annamária
Economy Sharing
: Hegedűs Tamás
: Hegedűs Tamás
Az online ruha vásárlási folyamat elemzése a Customers journey modell alapján a Z generáció körében
: Galambos Patrícia Rita
: Galambos Patrícia Rita
The Implementation of online marketing tools to raise customer awareness
: Szabó Richárd
: Szabó Richárd
Increasing market share and market awareness at Go Car Tours Barcelona
: Czimbalmos Anna
: Czimbalmos Anna
THE EFFICIENCY OF USING THE EU FUNDS IN THE FRAMEWORK OF THE SMES
: Czakó Lajos János
: Czakó Lajos János
The effects of digitalization on shopping habits and service use
: Szűcs Viktor Andor
: Szűcs Viktor Andor
Marketing to the Brain-Customer Awareness and Ethical Concerns of Neuro- and Sensory Marketing
: Varga Bianka
: Varga Bianka
Empirical Analysis of Securities listed on French Market Index CAC40 Using CAPM
: Al Bouni Iyad
: Al Bouni Iyad
Does more sense make sense? The use of sensory marketing in the age of experience economy
: Bodnár Tímea
: Bodnár Tímea
The market basket model In information-deficient environment
: Hua Nam Son
Published: (2018)
: Hua Nam Son
Published: (2018)
A Sharing Economy üzleti modell bemutatása, annak hatása az egyetemistákra, az APUS applikáció - hallgatói vállalkozás szemszögéből
: Hegyi Dániel
: Hegyi Dániel
Similar Items
-
The application of Markov chains in management science with special reference to the Brand Switching Model
: Mészáros Krisztina -
Predicting EUA Prices in EU ETS using Monte Carlo Simulation with Geometric Brownian Motion model
: Dekanoidze Nino -
Üzleti előrejelzés sztochasztikus módszerekkel, különös tekintettel a Markov-lánc modell és a Bayes elemzés felhasználásával
: Horváth Gézáné
Published: (2000) -
Crutial factors of customer satisfaction that can be used to maintain or enhance market share of a corrugted company
: Sajben Fanni -
Egyetemi hallgatók mobiltelefon márkahűség vizsgálatának elemzése kevert markov-lánc modell segítségével
: Csordás Roland