Marketing együttműködések az élelmiszergazdaságban.
Saved in:
Main Author: | Totth Gedeon |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
2006
|
Series: | EU Working Papers
No. 3. sz. EU Working Papers No. 3. sz. |
Subjects: | |
Kulcsszavak: | Marketing Agrármarketing Élelmiszer-gazdaság |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/401 |
Similar Items
Influencer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia
: Véber Cintia
Influenszer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia
: Véber Cintia
Kiskereskedelmi együttműködések - az Első Magyar Bútorüzlet Hálózat marketing tevékenysége
: Hudák Dóra
: Hudák Dóra
Visegrádi Négyek konfliktusok és együttműködések?
: Oláh Fruzsina
: Oláh Fruzsina
Regionális együttműködések bemutatása, elemzése CEFTA, Visegrádi 4 (V4)
: Rózsa Márton Gergely
: Rózsa Márton Gergely
Ipari szimbiózis jellegű együttműködések tervezése, kialakítása
: Balogh Péter
: Balogh Péter
Nemzetközi együttműködések és jó gyakorlatok a vidékturizmusban
: Prelogh Bianka
: Prelogh Bianka
Gyógyszeripari együttműködések - a Pfizer-BioNTech kollaboráció
: Dukai Rebeka
: Dukai Rebeka
A szubregionális együttműködések jelene és jövője az EU-ban
: Deák Gergő
: Deák Gergő
A szervezői, szolgáltatói és megrendelői együttműködések az esküvők során
: Adorján László
: Adorján László
Interregionális ifjúsági együttműködések bemutatása a Trivium programon keresztül
: Cserey Dóra
: Cserey Dóra
Marketing vezérelt értékelemzés
: Vámosi Kornélia, et al.
Published: (2018)
: Vámosi Kornélia, et al.
Published: (2018)
Magyar regionális politika és intézményrendszer a határmenti együttműködések menedzselésében
: Máté Anita
: Máté Anita
A multinacionális vállalatok helyzete Magyarországon a stratégiai együttműködések tükrében
: Lunacsek Márton
Published: (2014)
: Lunacsek Márton
Published: (2014)
Határon túli együttműködések - Testvérvárosok, Kőbánya és Jaroslaw testvérvárosi kapcsolata
: Vámosi Domonkos
: Vámosi Domonkos
Kistérségi együttműködések az agráriumban és az élelmiszeriparban, helyi termékek piaci lehetőségei
: Bognár Bálint Sándor
: Bognár Bálint Sándor
Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban Az Accent Hotels bemutatásán keresztül
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
Egyetemi – vállalati együttműködések elemzése a BorsodChem Zrt. példáján keresztül
: Szabó Johanna
: Szabó Johanna
Global challenges, national and enterpreneurial reponses in wine economy of the world
: Hofmeister Tóth Ágnes, et al.
Published: (2005)
: Hofmeister Tóth Ágnes, et al.
Published: (2005)
A hazai borászatok marketingorientációja
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2014)
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2014)
A fogyasztói magatartás empirikus vizsgálata a pálinkafogyasztók körében
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2011)
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2011)
Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2012)
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2012)
A határon átnyúló együttműködések és a turizmusfejlesztés szerepe Borsod-Abaúj-Zemplén megye és Kassa megye határán. Az eurégiók és a HU-SK program turisztikai jelentősége.
: Ludányi Adrienn
: Ludányi Adrienn
A pálinkafogyasztás és a fogyasztói szokások változása
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2018)
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2018)
A pálinka fogyasztási és vásárlási szokásainak kvalitatív vizsgálata
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2018)
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2018)
Egy termékvédjegy létrehozása és bevezetése, konkrét példa bemutatásán keresztül
: Totth Ádám
: Totth Ádám
A kreatív reklám kiteljesedését befolyásoló tényezők pszichológiai és gazdasági megközelítése
: Totth Ádám
: Totth Ádám
A vendéglátás etikája
: Gedeon Ábel László
: Gedeon Ábel László
Attitude survey in the ESG investment fund market
: Garamvölgyi Réka
Published: (2021)
: Garamvölgyi Réka
Published: (2021)
Green Hotels – business potential and market advantage
: Sikó Botond, et al.
Published: (2022)
: Sikó Botond, et al.
Published: (2022)
Event Marketing in Hungary, its Present and Future
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2007)
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2007)
Behavioral factors in today’s cryptocurrency markets A survey among university students
: Abou Saad Raafat, et al.
Published: (2025)
: Abou Saad Raafat, et al.
Published: (2025)
Likvid fogyasztói magatartás és marketing kihívásai Magyarországon
: Kisfürjesi Nóra
Published: (2023)
: Kisfürjesi Nóra
Published: (2023)
Az adatvezérelt marketing
: Méhes Pál Tamás
: Méhes Pál Tamás
Indirect emission accounting and effectiveness of market regulation toward sustainability
: Szendrey Orsolya, et al.
Published: (2024)
: Szendrey Orsolya, et al.
Published: (2024)
Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén
: Szőke Boglárka
: Szőke Boglárka
Prediction of Customers' Loyality and Market Share by Using Markov Chain Model
: Horváth Gézáné
Published: (2001)
: Horváth Gézáné
Published: (2001)
Az influencer marketing jövője
: Nyéki Judit
: Nyéki Judit
Az online marketing világa
: Tőtős Anett Evelyn
: Tőtős Anett Evelyn
Similar Items
-
Influencer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia -
Influenszer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia -
Kiskereskedelmi együttműködések - az Első Magyar Bútorüzlet Hálózat marketing tevékenysége
: Hudák Dóra -
Visegrádi Négyek konfliktusok és együttműködések?
: Oláh Fruzsina -
Regionális együttműködések bemutatása, elemzése CEFTA, Visegrádi 4 (V4)
: Rózsa Márton Gergely