Végzett hallgatóink a call centerek vonzásában. Menjünk? Ne menjünk?
Saved in:
Main Author: | Ternovszky Ferenc |
---|---|
Format: | Book part |
Published: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
2007
|
Series: | Tudományos Évkönyv 2006: Stratégiák 2007 és 2013 között
|
Subjects: | |
Kulcsszavak: | Call center Interjú Motiváció |
Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/499 |
Similar Items
Call Centerek Új megoldások a vállalti ügyfélkapcsolat-építésben
: Pénzes Nóra
: Pénzes Nóra
Élmények vonzásában
: Keresztes Csaba
: Keresztes Csaba
A Call Centerek jövője, Meg tudják-e tartani a szerepüket a modern értékesítésben?
: Urbán Boglárka
: Urbán Boglárka
Call center folyamatok támogatása
: Kővári Norbert István
: Kővári Norbert István
Employer Branding jelentősége a munkaerő vonzásában és megtartásában
: Gál-Kovács Dr Regina
: Gál-Kovács Dr Regina
Fluktuáció vizsgálat egy Call Centerben
: Turcsán Georgina
: Turcsán Georgina
Munkáltatói márkaépítés fontossága a fiatal tehetségek vonzásában és megtartásában
: Magenheim Éva
: Magenheim Éva
Just good business ; Terroristák ne kíméljenek című cikkek fordítása
: Várkonyiné Nagy Emese
: Várkonyiné Nagy Emese
A Shared Service Centerek folyamatelemzése
: Tóth Krisztina
: Tóth Krisztina
Köszön, nem köszön, köszön... avagy felmérés hallgatóink köszönési (illetve nem-köszönési) szokásairól és tanáraikhoz való viszonyulásukról
: Angerman Ágnes
Published: (2009)
: Angerman Ágnes
Published: (2009)
Call Centeresként a Malom Mozi Kft-nél
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
Miért (ne?) tiltsuk a melegpropagandát? LMBT+ jogok a gazdaság tükrében
: Lakó Lili
: Lakó Lili
Az emberi természet szerepe döntéseinkben, a vezetési stílus kialakításában
: Ternovszky Ferenc
Published: (2004)
: Ternovszky Ferenc
Published: (2004)
Complex analysis of the opening of a new restaurant, called Sidreria
: Fegyveres Dorottya
: Fegyveres Dorottya
Munka, anyaság, család
: Ternovszky Ferenc
Published: (2006)
: Ternovszky Ferenc
Published: (2006)
Webáruházak vonzásában - az online vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a 18-40 éves korosztályban
: Kovács Kinga
Published: (2014)
: Kovács Kinga
Published: (2014)
The special segments of Niche Tourism – A new phenomenon, called Party Tourism
: Bővíz Fanni
: Bővíz Fanni
A Shared Service Centerek (közös szolgáltató központok) bemutatása
: Horváth Csaba
: Horváth Csaba
Tantaki Kft. számára végzett piackutatás
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
Az önkormányzat által végzett adóügyek
: Albert Botond
: Albert Botond
Alkalmazotti elégedettség- és motivációvizsgálat az euDIÁKOK call centerének példáján keresztül
: Stancz Alexandra
: Stancz Alexandra
A Shared Service Centerek szerepe a multinacionális vállalatok életében
: Király Rebeka
: Király Rebeka
Shared Service Centerek a folyamatok és a teljesítmény tükrében
: Pásztor Gábor
: Pásztor Gábor
A shared service centerek szerepe a vállalati hatékonyság növelésében
: György Hanna
: György Hanna
Beszámoló a tehetséggondozó műhelyben végzett munkámról
: Skrabák Dorottya
: Skrabák Dorottya
A Café Madeleine számára végzett piackutatás
: Györök Márk
: Györök Márk
A Bonduelle Magyarországon végzett fuvarozás teljesítménymérése
: Kálmán Krisztina
: Kálmán Krisztina
A teljesítménymenedzsment, illetve a teljesítményértékelés megjelenése az UniCredit Bank Call Centernél
: Fekete Ramóna
: Fekete Ramóna
Shared Service Centerek megléte vidéken - egy fiktív SSC üzleti terve
: Kovács Klaudia Krisztina
: Kovács Klaudia Krisztina
Beszámoló a sporolj.eu-nál végzett munkámról
: Skrabák Dániel
: Skrabák Dániel
Az innovációs képesség és az alternatív tudástranszfer jelentősége a magyarországi gazdasági felsőoktatásban a végzett hallgatók munkaerőpiaci hatékonyságát tekintve
: Papp Judit
Published: (2013)
: Papp Judit
Published: (2013)
MŰTRÁGYA KÜLDEMÉNYEK FUVAROZÁSA ZÁHONY KÖRZETBEN VÉGZETT ÁTRAKÁSSAL
: Diószegi Tamás
: Diószegi Tamás
Vállalkozások devizában végzett műveletei és ezek kockázatai
: Szakonyi András
: Szakonyi András
Shared Service Centerek szerepe a magyar gazdaságban a GE példáján bemutatva
: Göblös Gábor
: Göblös Gábor
Shared Service Centerek szerepe a magyar gazdaságban a GE példáján bemutatva
: Göblös Gábor
: Göblös Gábor
Shared Service Centerek működésének bemutatása egy újonnan alakuló vállalat esettanulmányán keresztül
: Kónya Melinda
: Kónya Melinda
Beszámoló a MagiCom Kft.-nél végzett munkámról
: Horváth Rebeka
: Horváth Rebeka
A 89.5 Music FM-nél végzett háttérmunkálatok
: Birkás Kinga
: Birkás Kinga
A nemzetközi vállalatok menedzsmentje a fejlett világban és Magyarországon
: Ternovszky Ferenc
Published: (1996)
: Ternovszky Ferenc
Published: (1996)
Vietnam’s Response to a Call for a Renewable Energy Revolution in the Context of Trade Integration - What Could be Learnt from the EU?
: Nguyen Thi Kim Cuc
Published: (2023)
: Nguyen Thi Kim Cuc
Published: (2023)
Similar Items
-
Call Centerek Új megoldások a vállalti ügyfélkapcsolat-építésben
: Pénzes Nóra -
Élmények vonzásában
: Keresztes Csaba -
A Call Centerek jövője, Meg tudják-e tartani a szerepüket a modern értékesítésben?
: Urbán Boglárka -
Call center folyamatok támogatása
: Kővári Norbert István -
Employer Branding jelentősége a munkaerő vonzásában és megtartásában
: Gál-Kovács Dr Regina