A szolgáltatásminőség értelmezésének különbségei - percepcióvezérelt szolgáltatások minőségmodellje kialakításának első lépései
Elmentve itt :
| Szerzők: |
Réthi Gábor Kása Richárd Molnár László |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Cikk |
| Megjelent: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
2014
|
| Sorozat: | Prosperitas
1 No. 2 |
| Tárgyszavak: | |
| Kulcsszavak: | Szolgáltatásmenedzsment Minőség Szolgáltatásminőség Folyamatszervezés Fogyasztói percepció Percepcióvezérelt szolgáltatások Service quality Process reengineering Customers’ perception Perception driven services |
| Online Access: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/718 |
Hasonló tételek
A gaslighting médiareprezentációjának és társadalmi értelmezésének vizsgálata
: Barabás Alexandra
: Barabás Alexandra
Az irodai ingatlanpiac különbségei Magyarországon
: Bauer Tamás László
: Bauer Tamás László
A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007)
Hírnév-menedzsment a gyakorlatban. A hírnév-menedzsment értelmezésének problémája a haza PR gyakorlat oldaláról
: Bárány Gabriella
: Bárány Gabriella
Magyarországi régiók fejlettségi különbségei a turisztika terén
: Lehoczki-Krsjak László
: Lehoczki-Krsjak László
Magyarországi régiók fejlettségi különbségei a turisztika terén
: Lehoczki-Krsjak László
: Lehoczki-Krsjak László
Válságmenedzsment lépései a szállodaiparban
: Juhász László
Megjelent: (2010)
: Juhász László
Megjelent: (2010)
A korrupció megítélésének generációs különbségei Magyarországon
: Dávid Márk
: Dávid Márk
Szolgáltatásminőség és vevőelégedettség a személyi edzői szolgáltatásban
: Kocsis Erika
: Kocsis Erika
KÁVÉFOGYASZTÁSI SZOKÁSOK GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEI Speciality Kávézók és Hagyományos Kávézók Marketingje Magyarországon
: Kócs Lilla Sára
: Kócs Lilla Sára
Az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) kihívásai, módszertana és az annak való megfelelés első lépései egy biztosítónál
: Kiss Dávid Zoltán
: Kiss Dávid Zoltán
Esküvőszervezés lépései
: Wurst Alexa
: Wurst Alexa
A stressz és a megküzdés nemi különbségei
: Stefán Bettina Bella
: Stefán Bettina Bella
PROJEKTMONITORING KIALAKÍTÁSÁNAK DILEMMÁI
: Nagy Lívia
: Nagy Lívia
Az Aquincum Hotel Budapest bemutatása és szolgáltatásminőség vizsgálata
: Greksa Viktória
: Greksa Viktória
Vevői elégedettségmérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében
: Montovay Balázs Tibor
: Montovay Balázs Tibor
Fogyasztói elégedettség és szolgáltatásminőség értékelésének mérése a hulladékgazdálkodásban
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
A Japán és Közép Európai üzleti kultúra különbségei
: Bridinszki Katalin
: Bridinszki Katalin
A tanárokat és a diákokat érő stressz különbségei
: Kovács Csaba Péter
: Kovács Csaba Péter
A banki hitelezési folyamat egyes lépései
: Molnár Tünde
: Molnár Tünde
A kísérletezés szerepe a gazdálkodástudományi kutatásokban
: Kása Richárd, et al.
Megjelent: (2020)
: Kása Richárd, et al.
Megjelent: (2020)
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
A szolgáltatásminőség megőrzése generációváltás során egy családi cukrászda esetében
: Koronczy Gergely Csaba
: Koronczy Gergely Csaba
Szolgáltatásminőség mérése a DHL Global Forwarding légi export osztályán
: Varga Petra
: Varga Petra
Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
Marketingstratégia kialakításának szerepe mikrovállalkozásoknál
: Antovszki Anna
: Antovszki Anna
Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél
: Márton Marcell István
: Márton Marcell István
Cafeteria rendszer elemei, kialakításának szempontjai
: Dehurta János
: Dehurta János
Cafetéria rendszer elemei, kialakításának szempontjai
: Bechler Tímea Flóra
: Bechler Tímea Flóra
A munkanélküliség és a munkaerőhiány térbeli különbségei a mai Magyarországon
: Némethné Csehi Tünde Csilla
: Némethné Csehi Tünde Csilla
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
Hasonló tételek
-
A gaslighting médiareprezentációjának és társadalmi értelmezésének vizsgálata
: Barabás Alexandra -
Az irodai ingatlanpiac különbségei Magyarországon
: Bauer Tamás László -
A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009) -
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007) -
Hírnév-menedzsment a gyakorlatban. A hírnév-menedzsment értelmezésének problémája a haza PR gyakorlat oldaláról
: Bárány Gabriella