Front Office tevékenységek bemutatása a Covid-19 miatt történt bezárások előtti, alatti és utáni időszakában a Boutique Hotel Budapest szállodán keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Palenyik Noémi |
---|---|
További közreműködők: | Schablik Dr. Vilmos |
Kulcsszavak: | 21. század adatelemzés - adatbányászat gazdaság válság változások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40311 |
Hasonló tételek
Front Office tevékenységek a szálláshelyeken
: Kohutovics Bence
: Kohutovics Bence
Tevékenységek összehasonlító elemzése több szállodánál
: Szabó Péter
: Szabó Péter
Front Office tevékenységek bemutatása a Solaris hotelben
: Gyengési Viktória
: Gyengési Viktória
A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Erczbrucker Viktória
: Erczbrucker Viktória
Investigation of Communication Skills of Front-Line Employees in Boutique Hotels
: Kocsor Nóra
: Kocsor Nóra
Front Office tevékenységek összehasonlítása éves és szezonális szállodák esetében
: Török Tamás
: Török Tamás
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban
: Bagjos Attila Zsolt
: Bagjos Attila Zsolt
Hotel Clark Budapest nyitása előtti teendők és az indulás utáni vendégpanaszok kezelése
: Bodnár Boglárka
: Bodnár Boglárka
A szállodai Front Office tevékenység szerepének és fontosságának bemutatása az Ibis Styles Budapest City szállodán keresztül
: Rotár Bianka
: Rotár Bianka
A hazai dísznövény kereskedelem növekedési és fejlődési kihívásai a covid-19 vírus helyzet előtti és alatti időszakban
: Molnár Bence
: Molnár Bence
A Front Office tevékenységek elemzése a Mamaison Residence Izabella keretein belül
: Molnár Petra
: Molnár Petra
A Mindennapi Front Office Tevékenységek Bemutatása Az Open Reception Koncepción Keresztül
: Frech Hajnalka Angéla
: Frech Hajnalka Angéla
A fast fashion szerepe Magyarországon és globálisan a koronavírus előtti és utáni időszakban
: Balla Zsófia
: Balla Zsófia
A Housekeeping, a Front Office és az Értékesítési részleg közötti kommunikáció bemutatása a Hotel City Inn szállodán keresztül
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Vállalatrész értékesítés előtti értékelés
: Kató Ernő
: Kató Ernő
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
Mentálhigiénés program a pandémia miatt túlterhelt egészségügyi dolgozóknak
: Molnár Ferenc
: Molnár Ferenc
Problémakezelés a Front Office területen
: Tasi Klaudia
: Tasi Klaudia
Front Office működése és kommunikáció
: Majoros Gábor Gergő
: Majoros Gábor Gergő
Customer Satisfaction in the Boutique Hotel A Case Study in Stories Hotel Budapest
: Dewantoro Ganang Bagus
: Dewantoro Ganang Bagus
Az egyetemi évek alatti párhuzamos munkavégzés vagy a maradéktalan koncentráció a tanulmányokra az eredményesebb a diploma utáni állásszerzésben a turizmusban
: Aranyi Tamás
: Aranyi Tamás
Front Desk tevékenységek általános bemutatása – a felmerülő vendégpanaszok elemzése
: Huang Jian Jimmy
: Huang Jian Jimmy
Részvények a koronavírus időszakában
: Seres Richárd
: Seres Richárd
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra
: Makra Petra
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
Digitális megoldások a Front Office területén
: Vincze Bence
: Vincze Bence
Kereskedelmi szálláshelyek Front Office rendszereinek bemutatása
: Dóczé Eszter Renáta
: Dóczé Eszter Renáta
A digitalizáció a Front Office területén
: Koller Alexa
: Koller Alexa
A COVID-19 következtében történt home office-ra való átállás hatásai
: Görcz Tibor
: Görcz Tibor
A COVID-19 következtében történt home office-ra való átállás hatásai
: Vidus Jázmin Dóra
: Vidus Jázmin Dóra
A COVID-19 következtében történt home office-ra való átállás hatásai
: Veres András Attila
: Veres András Attila
Hasonló tételek
-
Front Office tevékenységek a szálláshelyeken
: Kohutovics Bence -
Tevékenységek összehasonlító elemzése több szállodánál
: Szabó Péter -
Front Office tevékenységek bemutatása a Solaris hotelben
: Gyengési Viktória -
A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Erczbrucker Viktória -
Investigation of Communication Skills of Front-Line Employees in Boutique Hotels
: Kocsor Nóra