Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • Két bútorkereskedelmi áruházlá...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Cover Image

Két bútorkereskedelmi áruházlánc vevőkiszolgálási politikájának és technológiájának összehasonlító elemzése egy konkrét terméken keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Némethné Kolozs Viktória
Other Authors: Király Dr. Éva
Format: Thesis
Kulcsszavak:IKEA
KIKA
Vevőkiszolgálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/4949
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

Dokumentum-elérés

Similar Items

  • Az Obi áruházlánc működése
    ‌: Dávid Eliza
  • EGY KONKRÉT KERESKEDELMI EGYSÉG ÁRUFORGALMI, LOGISZTIKAI MUNKAFOLYAMATAINAK,TECHNOLÓGIÁJÁNAK, MUNKASZERVEZÉSÉNEK KRITIKAI ELEMZÉSE
    ‌: Kiss Csaba
  • Kávéfogyasztási szokások bemutatása a Tchibo áruházlánc példáján keresztül
    ‌: Fejes András Péter
  • Ingatlanfejlesztési beruházások értékelése egy kereskedelmi áruházlánc példáján
    ‌: Kovács Nikolett
  • Különbségek egy konkrét márka kommunikációs politikájának elemzése alapján Jägermeister - a globalizáció tükrében
    ‌: Csifári Máté

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs
Cannot write session to /tmp/vufind_sessions/sess_4qtist3jfr6kpbedtg641j8q0h