Gyermekjáték vásárlás döntési folyamatának vizsgálata a bumeráng árusítás gyakorlati példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Gábor |
---|---|
További közreműködők: | Szántó Szilvia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingmix Fogyasztói magatartás Döntés Fogyasztás Vásárlás Fogyasztó Felmérés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54400 |
Hasonló tételek
A pénzügyi invesztíció döntési folyamatának bemutatása egy németországi vállalat (E.ON Energie AG) gyakorlatában
: Marosváry Eszter
: Marosváry Eszter
Döntési alternatívák egy vállalakozás megalapításánál
: Szabó Mónika
: Szabó Mónika
A lakossági állampapír vásárlás viselkedési mechanizmusának vizsgálata
: Klujber Zsolt
: Klujber Zsolt
A környezettudatos vásárlás a hazai kiskereskedelemben
: Nagy Mercédesz Laura
: Nagy Mercédesz Laura
Környezettudatos vásárlás vizsgálata, fókuszban az Ecover termékek
: Joszt Eszter
: Joszt Eszter
Döntési torzítások és manipuláció a PR kommunikációban
: Fáklya Panna Luca
: Fáklya Panna Luca
Döntési torzítások és manipuláció a PR kommunikációban
: Fáklya Panna Luca
: Fáklya Panna Luca
A viselkedési intertemporális döntési modellek bemutatása és vizsgálata Konzulens Prof. Dr. Ábel István
: Szakály Áron
: Szakály Áron
Egy márka felvevő piacának vizsgálata, szegmentálás, vásárlás-ösztönzés elemzése
: Riedl Fruzsina Anna
: Riedl Fruzsina Anna
Fogyasztói preferencia vizsgálat okostelefon vásárlás kapcsán
: Magyar Adrienn
: Magyar Adrienn
Az online élelmiszer-vásárlás magyarországi helyzete
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
Az online vásárlás helyzete 2022-ben
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
Fogyasztói Magatartás az Online Vásárlás Világában
: Puhl Adrienn
: Puhl Adrienn
A fenntarthatóság szerepe a kozmetikum vásárlási döntési folyamatban
: Kiss Hanna
: Kiss Hanna
A közösségi média hatása az utazás döntési folyamatában
: Lipták Anna Mária
: Lipták Anna Mária
Vásárló kommunikáció a Tesco online vásárlás folyamatában
: Varga Eszter
: Varga Eszter
Az internetes vásárlás hatása a fogyasztói társadalomra
: Frank Dominika
: Frank Dominika
„vásárlás a kanapéról” Tesco Áruház online kereskedelme
: Waszlavszki Józsefné
: Waszlavszki Józsefné
Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben
: Forgó Fanni Eszter
: Forgó Fanni Eszter
A teljesítményértékelés folyamatának bemutatása és vizsgálata egy multinacionális vállalat példáján keresztül
: Fatalin Viktória Tímea
: Fatalin Viktória Tímea
Fogyasztói magatartás és vásárlási döntési folyamatok a személyiségtípusok tükrében
: Biró Boglárka Zsófia
: Biró Boglárka Zsófia
A csődeljárás folyamatának bemutatása két vállalkozás példáján keresztül
: Fekete Szilvia
: Fekete Szilvia
Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat
: Wáhr Bence Zoltán
: Wáhr Bence Zoltán
HR digitalizáció folyamatának bemutatása egy biztosító példáján keresztül
: Ivády Viktória
: Ivády Viktória
A fogyasztói magatartás és a vásárlási döntési folyamat vizsgálata a sport-táplálékkiegészítők esetében
: Harkai Áron
: Harkai Áron
A Z-generáció vásárlási szokásai és vásárlás ösztönzése
: Béres Dániel
: Béres Dániel
Egy kozmetikai márka az etikus, tudatos vásárlás tükrében
: Szántó Katalin
: Szántó Katalin
Internet üzleti alkalmazása - közösségi vásárlás és kuponmarketing Magyarországon
: Vincze Éva Angéla
: Vincze Éva Angéla
Az online vásárlás kockázatai és ehhez kapcsolódó bizalom
: Pál Máté
: Pál Máté
A CASH-FLOW ALAPÚ HITELEZÉSSEL KAPCSOLATOS DÖNTÉSI ÉS ELJÁRÁSI FOLYAMATOK
: Murárik Melanie
: Murárik Melanie
Az influencerek, mint vásárlási tanácsadók. Hogyan alakítják a döntési folyamatokat?
: Monori Kitti
: Monori Kitti
Racionális és emocionális döntések szerepe az újautó vásárlási döntési folyamatokban
: Pataki Zoltán
: Pataki Zoltán
A környezettudatos vásárlás ösztönzése a marketing eszközrendszerének a segítségével
: Ilisz Gergely
: Ilisz Gergely
Online kontra bolti vásárlás - fogyasztói magatartás a 21. században
: Kovács Adina
Megjelent: (2014)
: Kovács Adina
Megjelent: (2014)
A hazai bevásárlóközpontok marketing eszközei és az élményalapú vásárlás
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
A raktároptimalizálás folyamatának vizsgálata a Metem Europe Kft. kaizen projektjén keresztül
: Nagy Orsolya
Megjelent: (2014)
: Nagy Orsolya
Megjelent: (2014)
Márkaismertségből vásárlás - Az eladáshelyi kommunikáció szerepe az integrált kommunikációban
: Papp András
: Papp András
Az elektronikus fizetési eszközök alkalmazása az internetes vásárlás során
: Simon Brigitta Tünde
: Simon Brigitta Tünde
Az online vásárlói döntési folyamat és az azt befolyásoló tényezők Magyarországon
: Krizsány Ádám
: Krizsány Ádám
Contact Center outsourcing folyamatának bemutatása egy konkrét vállalat példáján keresztül
: Máté Villő
: Máté Villő
Hasonló tételek
-
A pénzügyi invesztíció döntési folyamatának bemutatása egy németországi vállalat (E.ON Energie AG) gyakorlatában
: Marosváry Eszter -
Döntési alternatívák egy vállalakozás megalapításánál
: Szabó Mónika -
A lakossági állampapír vásárlás viselkedési mechanizmusának vizsgálata
: Klujber Zsolt -
A környezettudatos vásárlás a hazai kiskereskedelemben
: Nagy Mercédesz Laura -
Környezettudatos vásárlás vizsgálata, fókuszban az Ecover termékek
: Joszt Eszter