Egy kisvállalkozás piaci lehetőségei a Villányi borvidéken
Saved in:
Main Author: | Kovács Mirjana |
---|---|
Other Authors: | Rudolfné Katona Mária |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Bormarketing Közösségi Bormarketing Stratégia Borvidék Agancsos Pincészet Villány |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/54418 |
Similar Items
A Villányi borvidék turizmusának fejlesztési lehetőségei
: Király Petra
: Király Petra
Borturizmus a Móri Borvidéken
: Restár Tünde
: Restár Tünde
Borturizmus az Egri borvidéken
: Bian Zhaoyang Péter
: Bian Zhaoyang Péter
Idegenforgalmi fejlesztések lehetőségei és korlátai a Hajós-bajai borvidéken
: Koch Annabella
: Koch Annabella
A Villányi borvidék borturizmusa
: Győrfi Alexandra
: Győrfi Alexandra
A Villányi borvidék marketingtevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
Válságmenedzselési megoldások a villányi borturizmusban
: Böröcz Olivér
: Böröcz Olivér
Sikeres borászatok vizsgálata a Balatonfüred-Csopaki borvidéken
: Farkas Lili
: Farkas Lili
BORÁSZAT ÉS KULTÚRA A TOKAJ-HEGYALJA BORVIDÉKEN
: Koch Fanni
: Koch Fanni
A Villányi Borvidék két kiemelkedő pincészete
: Gyöngyösi Dóra
: Gyöngyösi Dóra
Online fogyasztói magatartás a Villányi borok esetében
: Dávid Bianka
: Dávid Bianka
Egy kisvállalkozás alapítása és piaci bevezetése (Brigi kávézója)
: Szűcs Brigitta
: Szűcs Brigitta
Egy kisvállalkozás alapítása és piaci bevezetése (Suprise Teahouse)
: Szabó Katalin
: Szabó Katalin
Magyarországi borászatok külföldi lehetőségei az EU csatlakozás óta, különös tekintettel a Villányi borrégióra
: Csonka Gergő
: Csonka Gergő
A Villányi borvidék bemutatása és megjelenése a vendéglátásban
: Polányi Amanda Patrícia
: Polányi Amanda Patrícia
A villányi és tokaji pincészet a Sauska Pincészet és termékei bemutatása, valamint felhasználásuk a vendéglátásban
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
Vállalatirányítási rendszer bevezetésének lehetőségei egy kisvállalkozás esetében
: Keresztesy Gábor
: Keresztesy Gábor
A Villányi borvidék ismertetése, borainak jellemzése, a hazai turizmusban való szerepe és fejlesztésének lehetőségei
: Tabányi Noémi
: Tabányi Noémi
A Villányi borvidék borturisztikai rendezvényeinek marketingkommunikációja és látogatói megítélése
: Nagyváradi Mátyás
: Nagyváradi Mátyás
A minőségi pezsgőkészítés bemutatása, valamint ennek megjelenése az Etyek-Budai borvidéken
: Király Evelin Ágnes
: Király Evelin Ágnes
Az Iván-völgyi Kadarka túra megjelenése és szerepe a Szekszárdi borvidéken
: Acél Dorka
: Acél Dorka
Egy hazai kisvállalkozás értékesítésfejlesztési lehetőségei a marketingen keresztül
: Árvai Kristóf
: Árvai Kristóf
Borturizmus és bormarketing jelentőségének vizsgálata a balatoni és villányi régiókban
: Geszler Kyra
: Geszler Kyra
A borturizmus trendjei Magyarországon - Tokaji és Villányi borrégió példáján keresztül
: Molnár Tibor Boldizsár
: Molnár Tibor Boldizsár
A Villányi borvidék, valamint Gere Tamás és Zsolt Pincészetének bemutatása
: Szabó Patricia
: Szabó Patricia
A bor és a gasztronómia kapcsolata a honlapelemzés alapján az Egri borvidéken
: Kolozs Nóra Henriett
: Kolozs Nóra Henriett
A kistermelői borászatok szerepe, különös tekintettel a Badacsonyi és Balaton felvidéki borvidéken
: Simon Dóra
: Simon Dóra
Beszerzés folyamata és fejlesztési lehetőségei egy hazai kisvállalkozás vonatkozásában
: Molnár-Bujdosó Tímea
: Molnár-Bujdosó Tímea
Blokklánc alkalmazási lehetőségei a gazdasági életben – konkrétan egy kisvállalkozás esetében
: Szabó Richárd
: Szabó Richárd
A Sauska Borászat, mint a Villányi Borvidék meghatározó borászatának marketing szemléletű elemzése
: Opauszki Viktória
: Opauszki Viktória
Egy turisztikai kisvállalkozás életútja
: Péter Adél
: Péter Adél
Adatbiztonság egy kisvállalkozás világában
: Szekeres Krisztián
: Szekeres Krisztián
Egy konktrét kisvállalkozás újrapozícionálása
: Korcsek Polla Rebeka
: Korcsek Polla Rebeka
Egy kisvállalkozás átfogó elemzése
: Dóka Andrea
: Dóka Andrea
Betekintés egy kisvállalkozás életébe
: Flaisz Kíra
: Flaisz Kíra
Az idegenforgalom és mezőgazdaság kapcsolatának bemutatása Tokaj-Hegyalja borvidéken a mádi borturizmus fejlesztésén keresztül
: Filibér Anna
: Filibér Anna
Egy informatikai kisvállalkozás számviteli információs rendszerének vizsgálata
: Kovács Esztella
: Kovács Esztella
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
„In vino veritas”. A fejlődő infrastruktúrában, individualizmusban és környezettudatos gazdálkodásban rejlő marketing lehetőségek a badacsonyi borvidéken
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Egy kisvállalkozás működésének elemző bemutatása
: Tüzkő Gergő
: Tüzkő Gergő
Similar Items
-
A Villányi borvidék turizmusának fejlesztési lehetőségei
: Király Petra -
Borturizmus a Móri Borvidéken
: Restár Tünde -
Borturizmus az Egri borvidéken
: Bian Zhaoyang Péter -
Idegenforgalmi fejlesztések lehetőségei és korlátai a Hajós-bajai borvidéken
: Koch Annabella -
A Villányi borvidék borturizmusa
: Győrfi Alexandra