A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata (elégedettség definiálása, lojalitás modellezése, mérése, empirikus vizsgálat egy adott cég vagy termék/szolgáltatás kapcsán)

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Klekner Mercédesz Lilla
Other Authors: Formádi Dr. Katalin
Format: Thesis
Kulcsszavak:Fogyasztói lojalitás
Fogyasztói elégedettség
Invia.hu
Utazásközvetítés
Fogyasztói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/15258

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg15258
005 20180830124421.0
008 180503suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Klekner Mercédesz Lilla 
245 1 2 |a A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata (elégedettség definiálása, lojalitás modellezése, mérése, empirikus vizsgálat egy adott cég vagy termék/szolgáltatás kapcsán)  |c Klekner Mercédesz Lilla  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Fogyasztói lojalitás 
695 |a Fogyasztói elégedettség 
695 |a Invia.hu 
695 |a Utazásközvetítés 
695 |a Fogyasztói magatartás  
700 1 |a Formádi Dr. Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/15258/1/Szakdolgozat_Klekner%20Merc%C3%A9desz%20Lilla.pdf  |z Dokumentum-elérés