Belső ügyfél koncepció megvalósulásának vizsgálata és ennek értékelése egy hazai KKV esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Orbánhegyi Béla Zsolt
További közreműködők: Heidrich Dr. habil. Balázs
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belső ügyfél
belső ügyfél koncepció
GAP
SERVQUAL
szolgáltatás
szolgáltatás menedzsment
szolgáltatás minőség
szoltáltatás-nyereséglánc modell
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/27912

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg27912
005 20210329104132.0
008 201228suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Orbánhegyi Béla Zsolt 
245 1 0 |a Belső ügyfél koncepció megvalósulásának vizsgálata és ennek értékelése egy hazai KKV esetében  |c Orbánhegyi Béla Zsolt  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Belső ügyfél koncepció megvalósulása egy hazai kkv-nál. 
695 |a belső ügyfél 
695 |a belső ügyfél koncepció 
695 |a GAP 
695 |a SERVQUAL 
695 |a szolgáltatás 
695 |a szolgáltatás menedzsment 
695 |a szolgáltatás minőség 
695 |a szoltáltatás-nyereséglánc modell 
700 1 |a Heidrich Dr. habil. Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27912/1/Orbanhegyi.Bela.Zsolt_mester_z0r29e.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/27912/2/Orbanhegyi.Bela.Zsolt_mester_z0r29e_osszefoglalas.pdf  |z Dokumentum-elérés