A panaszszituáció kezelése az Astoria Hotelben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kátai Richárd
További közreműködők: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Kulcsszavak:hotel
panasz
panaszkezelés
panaszügyek
ügyfélpanasz-kezelés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40192
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkámnak a témája a panaszszituáció kezelése az Astoria Hotelben. Részletesen betekintést nyerhetünk a panaszkezelésbe, illetve az Astoria Hotel panaszszituáció kezelésébe. Megtudhatjuk, hogy az Astoria Hotelben milyen megoldásokat alkalmaznak a problémák megoldására, illetve pontos visszajelzéseket is láthatunk a vendégektől. Fontos információkat láthatunk, hogy egy vendég milyen jogi lépéseket tehet amennyiben valamivel nem elégedett. Megismerhetjük hogyan kell pontosan és jól kezelni a panaszszituációkat, hogy a vendég mosolyogva és jó kedvűen gondoljon vissza ezekre a percekre.