Vevői elégedettség mérések és vevői elégedettséget növelő intézkedések a magyar szállodaiparban a Covid-19 járvány idején
Saved in:
Main Author: | Jánosi Szabolcs |
---|---|
Other Authors: |
Krajcsák Dr. Zoltán
Maxence Dutat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 7P modell adatgyűjtés elégedettségvizsgálat szolgáltatásmenedzsment szolgáltatásminőség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40914 |
Similar Items
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska
: Tóth Franciska
A Vevői Elégedettség Elemzése
: Sever Özer
: Sever Özer
Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során
: Bánhalmi Csaba
: Bánhalmi Csaba
Vevői elégedettség mérés a bankszektoron belül
: Szabó Ádám
Published: (2018)
: Szabó Ádám
Published: (2018)
Online áruházak vevői elégedettség méréseinek hatékonysága
: Odrán Dávid
: Odrán Dávid
Vevői elégedettség mérése egy autókereskedés szempontjából
: Váradi Krisztina
: Váradi Krisztina
Vevői elégedettség a magyarországi Decathlon áruházakban
: Szőke Mátyás Dániel
: Szőke Mátyás Dániel
A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció
: Helman Beatrix
: Helman Beatrix
Vevői elégedettség mérésének jelentősége az egészségügyi szektorban
: Lőkös Marcell
: Lőkös Marcell
Vevői elégedettség mérése és elemzése a nemzetközi autóbuszközlekedésben
: Mátyás Tamás
: Mátyás Tamás
A vevői elégedettség növelése és a vevői kapcsolattartás fejlesztése a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: Térmeg Katalin
: Térmeg Katalin
Vendéglátóhelyek túlélési stratégiái a COVID-19 járvány idején
: Fehér Dániel András
: Fehér Dániel András
Fenntarthatóság a logisztikában a covid-19 járvány idején
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
Az Audmax Kft. részére végzett piackutatás, vevői elégedettség vizsgálata
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Digitalizáció a diplomáciában. Kapcsolattartás a Covid-19 járvány idején
: Szabó Fanni Réka
: Szabó Fanni Réka
A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül
: Sárosi Réka
Published: (2013)
: Sárosi Réka
Published: (2013)
A KKV-k adókötelezettségeinek vizsgálata a COVID-19 járvány idején
: Huber Dorina
: Huber Dorina
A vevői elégedettség mérése és fejlesztése az Adria- Holiday Utazási Irodában
: Lipusz-Polyefkó Enikő
: Lipusz-Polyefkó Enikő
E-shop vevői elégedettség felmérés a Linde Gáz Magyarország Zrt.-nél
: Ináncsi Klaudia
: Ináncsi Klaudia
Kisgyermekes szülők visszatérése a munkaerőpiacra, támogatásuk a COVID-19 járvány idején
: Gallé Andrea
: Gallé Andrea
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
A vevői elégedettség vizsgálata logisztikai szolgáltatások tükrében az Euro-Log Kft.-nél
: Deák Bianka
: Deák Bianka
Vevői- és termék elégedettség mérése a Sony Europe B.V Magyarország kereskedőinél
: Bacsa Soma Dénes
: Bacsa Soma Dénes
Globális cég vevői szegmentációs stratégiája
: Egerszegi Norbert
: Egerszegi Norbert
Turizmus és vendéglátás a Covid járvány idején
: Juhász Bálint
: Juhász Bálint
Kríziskommunikáció az egészségügyben a Covid járvány idején
: Bódi Adrienn
: Bódi Adrienn
Kapszulás kávé termék bevezetésének vevői elégedettség vizsgálata a Cafe Frei Central Europe esetében
: Csendi Elza Erzsébet
: Csendi Elza Erzsébet
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében- befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
A vevői elégedettség és a minőségfejlesztés kapcsolata, a minőségmenedzsment szerepe a cég eredményességében
: Sáfrány Csaba
Published: (2014)
: Sáfrány Csaba
Published: (2014)
Vevői elégedettség és kiszolgálási színvonal mérése a Diagnosticum Zrt. logisztikai folyamatainak bemutatásán keresztül
: Veiszpach Ádám
: Veiszpach Ádám
Milyen intézkedések tették vonzóvá újra a hajós és buszos körutazásokat a Covid-19 járvány után?
: Scarpato-Kováts Kinga Veronika
: Scarpato-Kováts Kinga Veronika
Kapocsösszekeveredési vevői probléma kiküszöbölése az EBS 2 termék kapcsán.
: Tomkó Szabolcs
: Tomkó Szabolcs
Kapcsolatok alakulása a szakközép és szakiskolában, szociometriai mérések alapján
: Kiss László Ferenc
: Kiss László Ferenc
Vevői elégedettségmérés a Parallel csoport működésében
: Szabó Bánk
: Szabó Bánk
Szállodai szolgáltatások hatása a vevői elégedettségre
: Kovács Petra Csilla
: Kovács Petra Csilla
A Szenzortechnika Kft vevői megelégedettségének vizsgálata
: Barta Andrea Tilda
: Barta Andrea Tilda
Különböző vevői igények hatása a raktározásra
: Biró Anikó
: Biró Anikó
Az idegenforgalom helyzete a Covid-19 járvány idején, a belföldi utazási motivációk változása
: Tóth-Korsós Benedek
: Tóth-Korsós Benedek
Similar Items
-
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska -
A Vevői Elégedettség Elemzése
: Sever Özer -
Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során
: Bánhalmi Csaba -
Vevői elégedettség mérés a bankszektoron belül
: Szabó Ádám
Published: (2018) -
Online áruházak vevői elégedettség méréseinek hatékonysága
: Odrán Dávid