Employer Branding jelentősége a munkaerő vonzásában és megtartásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gál-Kovács Dr Regina
További közreműködők: Faragóné Lepp Katalin
Marosi Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:HR
humán erőforrás
humán erőforrás stratégia
humán menedzsment
márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/54209

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg54209
005 20240514080901.0
008 240514suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gál-Kovács Dr Regina 
245 1 0 |a Employer Branding jelentősége a munkaerő vonzásában és megtartásában  |c Gál-Kovács Dr Regina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A HR területen szerzett ismereteimet bemutató és egyidejűleg tanulmányaimat lezáró dolgozatomban a HR rendszerek fejlődésének bemutatásával kívánom szemléltetni a napjainkban folyamatos változásokon végbemenő HR-stratégia fontosságát, a személyzeti-menedzsment különböző eszközeit a munkaerőgazdálkodás kidolgozása szempontjából (a toborzás, kiválasztás, teljesítményértékelés mellett az új eszközökről is említést teszek), valamint dolgozatom legfőbb vezérfonalaként egy új funkciót, az Employer Branding területét tűzöm ki, mely véleményem szerint az egyik legfontosabb eszköz a munkaerő-megtartás viszonylatában. A különböző szervezetek, vállalkozások számára mindig is kihívást jelentett a munkaerőpiac feltérképezése, a megfelelő munkaerő felkutatása - s majd annak megtartása is, melyet a folyamatos gazdasági és társadalmi fejlődés sem könnyített és könnyít meg. Napjainkban a technológia fejlődése, az innovatív eljárások és a globalizációs folyamatok egyaránt nagy hatást gyakorolnak a humánerőforrás területére is, melyek hatására a HR hagyományos funkcióinak lépést kell tartaniuk és együttesen fejlődniük kell az említett folyamatokkal. Ezek eredményeként új tevékenységterületek kidolgozása és azok a gyakorlatba való átültetése vált szükségessé, melyek nagy szerepet játszanak a munkaerő-menedzsment munkájában mind hazai, mind nemzetközi szinten, s melyek ismertetése dolgozatom gerincét képezik. 
695 |a HR 
695 |a humán erőforrás 
695 |a humán erőforrás stratégia 
695 |a humán menedzsment 
695 |a márkaépítés 
700 1 |a Faragóné Lepp Katalin  |e ths 
700 1 |a Marosi Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54209/1/gal-kovacs_regina_aym5gh.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54209/2/SZTK_O_gal-kovacs_regina.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54209/3/G%C3%A1l-Kov%C3%A1cs%20Regina_SZTK_b%C3%ADr%C3%A1lat_FLK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/54209/4/SZTK_B_galkovacs_regina.PDF  |z Dokumentum-elérés